יום שבת, 29 באוגוסט 2015

24.8.15 - 25.8.15 Lake louise

24.8.15

קמנו באתר הקראוון של Lake Louise, ארוחת בוקר ויצאנו לכיוון פארק Yoho. בדרך עצרנו בתצפית על מסילת רכבת שניכנסת ויוצאת ממנהרות בהר ויוצרת תמונה סבוכה ומעניינת. לכבודינו בדיוק הגיע רכבת אז המחזה הומחש במלואו.
לאחר מכן שטנו בקאנו ב - Emerald lake וכל זאת בגלל דרישתו של אייל לכלי תחבורה כל שהוא על האגם. מעיין באמצע האגם הייתה זקוקה ל"פיפי דחוף" אז עגנו את הקאנו שלנו בצד השני של האגם והשארנו את חותמינו שם.

בתום השייט עשינו הליכה קצרה לצד האגם היפיפיה הזה ואף האמיצים שבינינו קפצו פנימה....וכל זאת בגלל מעיין שראתה מאגר מים והייתה חייבת לקפוץ פנימה.

בדרך לאגם למוריין עצרנו בתצפית על Kicking horse waterfalls. מים שוצפים שעיבו את הסלעים בצורה מעניינת ויצרה תנועת מים מיוחדת.

אגם מוריין הוכרז כהאגם הכי יפה שאי פעם ראינו. עלינו לתצפית ובילינו שם את סוף היום ואף עשינו קאטות של קרטה למרות התפדחותו של יונתן...

ארוחת ערב מזינה בחניון הקראוון

25.8

קמנו יחסית מוקדם ונסענו לאגם לואיז, ההשכמה היתה בגלל הפופולריות של המקום ולא רצינו להדחס בין כל התיירים. אכן הגענו והמקום היה עמוס, אך לא כמו שכשיצאנו. האגם יפיפה, אך בגלל אובך נוראי (מסתבר שיש שרפות בוושינגטון) הראות היתה לא מזהירה.
 עלינו לנקודת תצפית דרך שביל יפיפה וקסום כאשר מנינו כ 20 סוגים שונים של פטריות בדרך. למעלה היה יפה וראינו את הפוטנציאל של היופי, לנו היה מסך אביך....אך היה יכול להיות יותר גרוע, היה יכול לרדת גשם...

ממשם נסענו ל Bow summit, מסלול בחורש יפיפה, מעט שונה מהמסלול הקודם, פריחה אחרת, פטריות אחרות, אך אובך דומה. עלינו לפסגה ושם יניב הכין לנו תה בקרחת יער קטנה והתפננו לקול הציפורים וקיצקוץ הסנאים.

חזרנו לאתר הקראוונים לארוחת מרק קוסקוס ועוף באורז שחיממו את ליבנו וקיבתינו.