יום שבת, 29 באוגוסט 2015

20.8 - 22.8 ג'ספר

20.8.15

קמנו בבוקר לארוחת בוקר זריזה, מעט מנהלות ושמנו פעמינו לBear Safary , אחרי שיונתן ותומר התאמנו ב Baseball ואייל ומעיין עשו כמה סיבובים עם האופניים של האתר.

נכנסנו לסירה שתי המשפחות אחרי תדריך התקלות עם דובים וציפיה גדולה למחזה מרשים שהובטח לנו סביב Mud lake.

שעה ברוחות עזות ונופים מרהיבים אך נטול דובים....

עגנו בשולי האגם ועשינו סיבוב קצר למפל יפיפה

וחזרנו מאוכזבים אך עם וואוצ'ר פתוח ל5 שנים.
אחרי 3 שעות נסיעה לא פשוטה, עם ניסיונות לא מאד מוצלחים בהכנת שעורים...
הגענו ל Pyramid lakeעייפים ורעבים והתנחמנו במסעדת גורמה בשם Mountain Park Lodge.

בדרך לאתר הקראוון ראינו מכוניות חונות בצד הכביש ולהפתעתינו ראינו דוב צעיר!!!

כמה מטרים אחרי 2 עופרים חצו את הכביש. ההתרגשות רבה,

ועדר איילים מרשים –

עכשיו רק נשאר מוס וסגרנו רביעייה

החיים בגלויה

הגענו למחנה הקראוונים, למרות שלא היה חיבור למים או ביוב או מקלחת...., היינו בחורש מקסים ופראי ובערב, למרות טיפטופי הגשם, הדלקנו מדורה וצלינו מרשמלו עליהם

21.8.15

קמנו אחרי לילה עם גשם זלעפות בלתי פוסק. ובהרים, הפלא ופלא, מה שלא קרה הרבה שנים, אולי לכבדינו- ירד שלג!!! כל ההרים כמו אבקת סוכר מפוזר על צמרות העצים. התארגנו ויצאנו למעינות חמים – miette והתרחצנו בבריכה של מי מעינות עתירי מנרלים בחום מעל 40 מעלות – חמים ונעים, בחוץ קר ועט גשום, כאשר הנופים סביב של יערות מחט מושלגים.

צהריים זריז, ויצאנו לטיול של שעה וחצי לצד נחל מי מעינות חמים. קריר ומקסים.

חזרנו לחניון הקראוון לארוחת פסטה בולונז משובך עם יין אדום ומדורה.

כמה תובנות עד כה לגבי הקראוון:

א.      כל אחד תופס את הפינה שלו: אייל ותומר על המיטה מעל הקבינה, יונתן על הספה הגדולה וצעיין על המיטה מעל פינת האוכל.

ב.      ב. יש הרבה פחות מים ממה שציפינו (במידה ולא מחוברים למים חיצונייים) ולכן עדין לא יצא לנו להתקלח בגלל רודנותו של יניב – מנצלים רק מקלחות של האתרים ולא של הקראוון.

ג.       מים שחורים – מספר 2 – היחידה שיש לה הפריבילגיה לנצל את בית השימוש של הקראוון היא מעיין. כל השאר באתרים או בטבע. בגלל הסיבה מהסעיף הקודם.

ד.      אין לצאת לנסיעה לפני שהמטבח מאורגן ומסודר. אחרת כל סיבוב עפים בקבוקים וצלחות לכל עבר.

ה.      הפחד הראשוני והרתיעה לעשות רברס – התגלה עד כה כלא מוצדק ועם הכוונה טובה (של יעל) – אפשר להתגבר על המשימה. עד יצא לנו פעמים שלוש לעשות רוורס וקנדה שרדה זאת.

ו.        תובנות נוספות בהמשך

22.8

קמנו לבוקר נקי מעננים ויצאנו לאגם וקניון maligne

בקניון עשינו מסלול יפיפה לצד קניון צר ועמוק עם מפלי מים שוצפים.

משם נסענו לאגם, פיקניק קצר והתחלנו את מסלול Moose Lake Loop. המסלול מקסים החל לצד האגם Meligne והמשיך לכיוון Moose lake. הליכה בתוך יער מכושף (על פי מעיין) הגענו לאגם ירקרק יפיפה. אולי יש שם ,moose רק למרות כוונותינו הטובות, חבורתינו עשתה כל כך הרבה רעש שנראה לי שהברחנו את כולם...

אבל היופי והקסם נשארו.

משם החבורה התפצלה, יעל מעיין ופזית, רותם ועדי הלכו לעיירה ג'ספר להסתובב ולעשות כביסה.

יניב והבנים יצאו למסע אופניים. הם שכרו אופניים ויצאו לטיול של 6 קילומטר סביב העיירה ג'ספר. אייל היה מחובר ליניב מאחור, יונתן ותומר כל אחד על האופניים שלו. טיול אופניים בשביל צר בתוך יערות סביב אגמים בצבעי כחול וטורקיז.

הם חזרו נפעמים נפגשו עם הבנות וכולם יחד התנפלו על המבורגרים בשמחה, רעב ועייפות.

השעה 22:00 ואין מקום לינה פנוי...בדרך לשטח מיועד לקראוונים (הנקרא overflow) אך ללא כל תשתית. כלומר, לילה ללא חשמל או מים...כל כך עייפים שזה לא מעניין אף אחד.